poniedziałek, 19 czerwca 2017

Seriale idealne na wakacje

Hejka serialowe świry! Ten post jest właśnie dla Was! Przed nami bardzo długi okres, który niekoniecznie trzeba spędzić w ruchu. A już na pewno gorąc towarzyszący wakacjom nie sprzyja chęci rozwijania umiejętności sportowych... Ale wiecie co jest idealnym zastępstwem tego? Tak, dobrze się domyślacie. Seriale! Zapraszam do krótkiego postu, w którym proponuję kilka pozycji idealnych na lato. Miłego czytania!

Teen Wolf

  Chyba każdy maniak serialów o Teen Wolfie słyszał. A kto nie słyszał, pora by wyszedł z nory i przywitał się z tym serialem! Wilkołaki, łowcy, mroczni jeźdźcy, banshee... a to tylko część tej strasznej ferajny, z którą możemy się tutaj zapoznać. Tajemnicze morderstwa z wątkami paranormalnymi? Kto tego nie lubi?! A wiecie kiedy jest najlepszy czas na nadrobienie 6 sezonów? Tak, dokładnie! Wakacje!

Girlboss

  Króciótki serial, przy którymi na pewno zaśmiejecie się na głos nie raz. A przy okazji może zdobędziecie motywację do podjęcia jakiegoś własnego biznesu? Albo sprzedania tych starych ubrań, które tylko zajmują szafę. Ja osobiście obejrzałam to jednego dnia i jest to jedna z lepszych produkcji, które oglądałam. Jednym słowem, nie można przejść obok tego obojętnie!

Hooten & the Lady

  Przy oglądaniu tego, na pewno nie poczujecie się znudzeni. Przygody dwójki z początku nieznajomych osadzone w różnych egzotycznych miejscach na świecie, o nie, to nie może nudzić! Zwłaszcza, że między tą parą tak iskrzy, że nie potrzebne zapałki by rozpalić ogień. Od tego nie da się oderwać!

Big Little Lies


 Zwalniając trochę tempo, zapraszam do tego mini-serialu. Od samego początku do końca tak naprawdę nie mamy pojęcia o co chodzi. Jedyne co wiemy, to że zostało popełnione morderstwo. Ale kto zabił? I kto został zabity?Oglądając nie tylko dochodzimy do sedna sprawy, ale też dowiadujemy się jak ciężko mają matki oraz poznajemy wspaniałe utwory, które warto później odszukać.Polecam!

Dead of Summer


Już sama nazwa wskazuje na to, że ten serial jest idealny na wakacje. W skrócie, po obejrzeniu tego, możecie mieć niezłego stracha przed pojechaniem na następny obóz!

Once Upon A Time

  Wiecie z czym mi się kojarzy wakacyjna radość? Z dzieciństwem! A co najbardziej pamiętam z tego cudownego okresu? Bajki! Trochę ich mroczniejszą stronę oraz prawdziwszą zobaczymy właśnie tutaj! Warto zapoznać się z tą pozycją zwłaszcza, że podobno będzie następny sezon! Trzeba nadrobić zaległości!

Riverdale

Bardzo ciekawy serial, z głównym wątkiem kryminalnym, idealny na wakacyjne popołudnia. Jak się stęsknicie troszkę za szkołą zajrzyjcie tutaj! Od razu z powrotem pokochacie wakacje!


To na tyle Serialowe Świry! Oglądaliście już którąś z pozycji wyżej? Albo macie to od dawna w planach? Zapraszam do komentowania!
Ps. Chamska reklama. Zapraszam na moje konto na TV Show Time, jeśli chcecie się dowiedzieć co ja oglądam, oglądałam :)
marydory
Do zobaczyska!
Just Mary

2 komentarze :

  1. A ja myślałam, że na tym zdjęciu są ciasteczka i aż zgłodniałam - tymczasem to tylko muszelki :\
    Nie pamiętam nawet, kiedy zaczęłam oglądać Teen Wolfa, ale szóstego sezonu nie mogę zdzierżyć. Tak się ciągnie, taki nudny... Nie wspominając, że nie jestem fanką dzielenia sezonu na pół, bo to równa się dużej przerwie, która wybija z rytmu (szczególnie, gdy nie jest się zbyt wielkim fanem serialu). Na Once Upon A Time miałam kiedyś ochotę, bo to takie klimaty zbliżone do Grimma oraz Supernatural, ale usłyszałam opinie o najnowszych sezonach + zobaczyłam kilka kiczowatych efektów, więc odpuściłam. Riverdale oglądam i w sumie nie jest to taki super serial, raczej guilty pleasure, ale może być dobry - szczególnie na początek seriali. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie uważam że Teen Wolf to prawda, najlepszy był we wcześniejszych sezonach, a teraz głównie oglądam z przywiązania do bohaterów. Natomiast Once Upon A Time według mnie spadł trochę, ale mimo wszystko fabuła wciąż jest godna uwagi, ale liczę, że zrezygnują z pomysłu przedłużenia go o jeden sezon, bo to zupełnie nie ma sensu :)
      Riverdale... Są lepsze seriale prawda, ale jak powiedziałaś jest dobry na początek.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka