niedziela, 17 września 2017

Książka idealna na jesień? Proszę bardzo!

  Witam i o zdrowie pytam! Nie wiem jak Wy, ale ja już zdążyłam się pochorować od tych ciągłych zmian pogodowych ☹ Ale nie to jest Naszym dzisiejszym tematem, chociaż na pewno się z nim łączy. Lecz wraz z jesienią nie przychodzi tylko sezon gryp i przeziębień, bo także czas siedzenia wieczorami z dobrą książką!

Zdarza się Jarek Szulski

  Jest to historia o pewnym nauczycielu znanym ze swoich niekonwencjonalnych metod nauczania. Podczas czytania bawiłam się niesamowicie i jestem pewna, że Wasze odczucia będą podobne.
  Książka idealna na tą porę roku, również ze względu na powrót do szkoły. Wiadomo, że po spędzonym dniu w tym miejscu, nie mamy ochoty jeszcze na czytanie o niej. Ale myślę, że ta powieść może zmienić wasze zdanie. A dla tych, którzy szkołę mają już za sobą, z pewnością będzie miło powspominać, po porównywać i powrócić myślami do tego przyjemnego okresu☺


Za Zamkniętymi Drzwiami B.A. Paris


   Bardzo ciekawa powieść jednocześnie kryminalna, jak i psychologiczna.
Nie będę wiele mówiła o tej pozycji, gdyż jest ona zbyt złożona i boję się, że cokolwiek powiem, to przez przypadek zdradzę zbyt dużo. Jedyne co mogę zdradzić, to że jest to o kobiecie żyjącej w szczęśliwym małżeństwu, ale posiadającej pewną tajemnicę.
  Ja książkę pochłonęłam w jeden dzień, a kartki przewracałam z zapartym tchem. A później przez długi czas myślałam nad tym co przeczytałam. Z pewnością jest warta polecenia.


Błąd Elle Kennedy


  Co prawda to Układ bardziej mi się podobał, ale już parę razy o nim wspominałam, a druga część cyklu Off-Campus również zasługuje na polecenie. 
  Tym razem również mamy do czynienia z typowym romansem, ale za to napisanym w jakim stylu! Osobiście jestem zakochana w pani Kennedy i sposobie jej pisania. Przede mną jeszcze trzecia część, ale jestem pewna że ona również zawładnie moim serduszkiem💗



Dwór Cierni i Róż Sarah J. Maas

  No dobra, kto jeszcze nie słyszał o tej książce? Wszyscy wiedzą o co chodzi? To dobrze! Sama książka za dużo z jesienią wspólnego nie ma (prędzej z wiosną), ale jak powszechnie wiadomo już niedługo pojawi się trzecia część tej porywającej serii, tak więc warto do tej przełomowej chwili, zapoznać się z częścią pierwszą. 
  O ile pierwsza część nie jest powieścią wybitną, o tyle druga część powaliła mnie na nogi (w przenośnym znaczeniu tego słowa, bo wtedy leżałam), sprawiła że moja szczęka opadła bardzo nisko, a ręce przerzucały kartki, tak szybko jakby był to przepis na nieśmiertelność czy coś takiego... No wiecie o co chodzi.

TO Stephen King


  Kończąc z rozmachem, prezentuję pozycję, która aktualnie przeważa w repertuarach kinowych, jak i na półkach w empiku. Jestem aktualnie w trakcie czytania i gwarantuję Wam, że przy historii takiej jak to nie można przejść bez dreszczy. A sama w sobie jest idealna na jesienne wieczory (bądź noce), kiedy cienie wydają się ciemniejsze... Jakby były idealną kryjówką dla Tego...
  W końcu przecież... po Ciebie też przyjdzie, prawda?



  Dziękuję bardzo za uwagę i mam nadzieję, że dzisiejsze zestawienie przypadło Wam do gustu. Jeśli czytaliście już którąś z pozycji, to co o niej uważacie? A może od pewnego czasu czyhacie na którąś z nich? Komentarze bardzo mile widziane!
  Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia wkrótce!
Just Mary

6 komentarzy :

  1. Ogólnie to nie cierpię jesieni xD To pora roku, która zawsze jest na czwartym miejscu w rankingu pór roku xD A książek polecanych niestety nie czytałam :( Błąd bym kiedyś musiała nadrobić, ponieważ Układ był świetny <3 Bardzo zabawny! Słyszałam już, że Błąd wypada nieco, nieco gorzej od swej poprzedniczki, ale i tak chcę się z nim zapoznać :D I jeszcze Dwór cierni i róż mnie interesuje :D Tak o nim głośno jest, że aż się chce dowiedzieć, o co chodzi xD No i PIĘKNA I BESTIA!!! Haloooo, ja uwielbiam bajki, jestem ciekawa wszystkiego, co ma z nimi jakikolwiek związek xD <3
    Świetny post! ^_^

    STREFA CZYTANIA ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to jesień do moich faworytów również nie należy, chociażby dlatego że zawsze w tym okresie jestem chora przynajmniej dwa razy xD To prawda że Błąd wypada trochę gorzej, ale też jest świetnie :D Właśnie jestem po przeczytaniu Podboju i w sumie to według mnie plasuje on między Układem a Błędem
      Bardzo polecam Dwór Cierni i Róż (zwłaszcza drugą część!) i mam nadzieję że Ci się spodoba i tak jak ja będziesz w drużynie Rhysanda a nie Tamlina XD
      Dziękuję i pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Trylogia Dwór cierni i róż jest jedną z moich absolutnie ulubionych! A z Elle Kennedy mam całkiem miłe doświadczenie choć dziwne, bo przeczytałam Błąd nie wiedząc, że jest to druga część serii - nie wiem jakim cudem to zrobiłam. A więc teraz muszę nadrobić zaległości i przeczytać Układ, na co jestem bardzo podekscytowana.
    Pozdrawiam,
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj definitywnie musisz nadrobić zaległości! :D Jestem przekonana że Układ Ci się spodoba i zapewne Podbój również <3
      Trylogia? Podobno słyszałam, że ta seria będzie miała co najmniej pięć części, na szczęście dla nas!
      Pozdrawiam również^^

      Usuń
  3. Z twojego zestawienia czytałam tylko Dwór i do tej pory nie zabrałam się za drugą część - a pierwszą skończyłam prawie rok temu. xD Pozostałe pozycje raczej nie są w moim typie. ;)
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2017/09/historia-aladyna-opowiedziana-na-nowo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Mam nadzieję, że jeszcze przeczytasz ciąg dalszy Dworu :3
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka