poniedziałek, 25 września 2017

Medyczny Book TAG

  Heja wszystkim ludziom! Dzisiaj post wyjątkowy gdyż, po raz pierwszy od roku na blogu pojawiła się też Jukiia!! Liczę, że tym razem postanowi zostać na dłużej XD ale na początek może niezobowiązujący TAG, który znalazłam na blogu Zaczytana w Fantastyce, gdzie Was serdecznie zapraszam! Z mojej strony to tyle, oddaję głos Jukii i przejdźmy do wykonania TAGU!☺
joł joł! long time no see jak to mówią! wybaczcie wszyscy za moją nieobecność ale tak to jest jak traci się ochotę do pisania i czytania:( miałam książkową depresję, mało czytałam, a jak już chciałam coś napisać to... tragedia jednym słowem. Nic konkretnego mi nie wychodziło. Marne teksty, których sama nie chciałabym czytać. Może uda mi się wrócić po tym tagu! Zobaczymy jak wyjdzie z czasem. Tymczasem T A G (aplauz!):))


Anestezjologia
czyli książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła

Jukiia: hm "Miasto upadłych aniołów" C.Clare, czyli czwarty tom Darów Anioła...jak cierpiałam na bezsenność to wystarczyło 10 stron tej książki;)
Mary: Ja akurat nie spotkałam się chyba z taką pozycją... No może Przygody Odyseusza, bądź Krzyżacy, ale podziwiam tych, którzy ani razu przy tych lekturach nie ziewnęli!

Diagnoza
czyli smutna książka

Jukiia: smutna książka? nie wiem dlaczego ale jako pierwsze nasuwa mi się "Morze Spokoju"K.Millay. Przy okazji gorąco polecam!
Mary: Mi natomiast pierwsze co przyszło do głowy to Przekroczyć Granice Katie McGarry. Nie pamiętam już dokładnie co tam się działo, ale wiem że ryczałam jak bóbr XD

Zawał
czyli książka z nagłym zwrotem akcji

Jukiia: idealnie pasuje mi tutaj druga część Dark Elements, trylogii J.L.Armentrout - "Arktyczny dotyk". MOJA UKOCHANA AUTORKA I UKOCHANA TRYLOGIA, KONIECZNIE SIĘGAJCIE!!!
Mary: Ja natomiast dam tutaj Dwór Mgieł i Furii (polecam bardzo cieplutko!!) oraz Białą Różę Amy Ewing... W sumie nie mam pojęcia czemu do tej pory nie przeczytałam kolejnej części😕

Dentysta
czyli książka której szczerze nie lubisz

Jukiia: złamię zasady i odpowiedź podam w liczbie mnogiej. "Biorąc oddech" R.Donovan i "Wróć, jeśli pamiętasz" G.Forman.
Mary: Ojej, ciężko powiedzieć... Myślę, że mogłabym tu powiedzieć o całej trylogii Igrzysk Śmierci, bądź też o Chłopaku, Który Zakradał Się Do Mnie Przez Okno Kirsty Moseley... Tak, tego zdecydowanie nie lubię.

Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...
czyli książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią

Jukiia: kto czytał ten powinien wiedzieć... wystarczy, że rzucę hasło "Kroniki Białego Królika" G.Showalter:((
Mary:Jedyną książką jaka przychodzi mi do głowy (poza Kronikami) to Podbój Elle Kennedy, który ostatnio przeczytałam... Przyznaję, że twgo co tam się wydarzyło kompletnie się nie spodziewałam☹

Operacja
czyli książka podczas której wstrzymywałaś oddech
ze zdenerwowania i napięcia

Jukiia: WSZYSTKIE KSIĄŻKI J.L.ARMENTROUT, KTÓRE ZOSTAŁY WYDANE W POLSCE!
Mary: oo myślę że dużo takich już udało mi się przeczytać, ale z ostatnio przeczytanych to chociażby Porwana Pieśniarka, która tak mnie porwała że na raz połknęłam i nie mogę powiedzieć że nie przewracałam stron ze zdenerwowaniem co będzie dalej.

Pobieranie
krwi czyli krwawa książka

Jukiia: "Chirurg" T.Gerritsen.
Mary: Chociażby TO Stephena Kinga! To przecież opowieść o klaunie, który w pierwszym rozdziale odgryzł ramię małemu chłopcu!☹

Komu lekarstwo?
czyli książka z gorzkim zakończeniem

Jukiia: "Niezgodna" V.Roth.
Mary: Definitywnie Promyczek Kim Holden😢

Zawroty głowy
czyli książka ze świetnym wątkiem miłosnym

Jukiia: wybaczcie kochani za powtórzenia...DARK ELEMENTS I LUX - J.L.ARMENTROUT!
Maryoo coś co chyba każda książkoholiczka uwielbia💖 Chociażby Układ Elle Kennedy, Morze Spokoju Katji Millay, Przekroczyć Granice Katie McGarry i tak jak Jukiia powiedziała Dark Elements i Lux!!

Rozprzestrzeniająca się zaraza
czyli kogo tagujesz?

Jukiia: wszystkich blogerów/erki, które mają ochoty na zrobienie takiego medycznego tagu <3
Mary:dołączam się do Jukii! Niech każdy się czuje nominowany! :))


  No to by było na tyle! Z mojej strony bardzo mi się podobał ten TAG i dobrze się bawiłam dobierając książki. A ty Jukiio co sądzisz? Do zobaczenia w następnym poście!

Trudno było tym razem ale miło wrócić po takim dłuuuuuugim czasie;) Do zobaczyska!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka