środa, 6 lipca 2016

Podsumowanie Czerwca

Cześć i czołem! Co prawda mamy dzisiaj już 6 lipca, ale na podsumowanie jeszcze nie za późno :D
  W tym miesiącu nie pojawią się zapowiedzi na lipiec. A dlaczego? No bo jaki sens jest w pisaniu zapowiedzi na miesiąc, który już się zaczął? A zresztą z tego co przeglądałam, to lipiec marnie wypada w porównaniu do innych miesięcy... No nic. Zapraszam do czytania!

Przeczytane Książki:

1. Idealna Chemia Simone Eikeles 16/20 (336str)
2. Korona Kiera Cass 14/20 (304str)
3. Szklany Tron Sarah J. Maas 19/20 (506str)
4. Korona W Mroku Sarah J. Maas 16/20 (532str)
5. Dziedzictwo Ognia Sarah J. Maas 20/20 (565str)
6. Baśniobór Brandon Mull 15/20 (344str)
7. Przekroczyć Granice Katie McGarry 19/20 (495str)
8. Moje Życie Obok Huntley Fitzpatrick 16/20 (450str)

Najlepsza Książka:

 Moimi ulubieńcami stali się Szklany Tron i może druga część nie ujęła mnie nie wiadomo jak, natomiast Dziedzictwo Ognia pokochałam z całego serca. To samo mogę powiedzieć o Przekroczyć Granice, gdyż również ta pozycja podbiła moje serce. Nie wspomnę już o Idealnej Chemii, która tak mną zawładnęła, że czytałam ją po raz drugi.

Najgorsza Książka:

 Najmniej podobała mi się Korona. Męczyłam ją jakoś od połowy maja, a po przeczytaniu ulżyło mi tylko dlatego, bo mam to już za sobą.

Przeczytane Strony:

 Jak zwykle polegając na kalkulatorze wychodzi, że w czerwcu przeczytałam jakieś 3 532 strony, co jest w sumie całkiem niezłym wynikiem. W takim wypada, że na dzień czytałam 117 stron. No no, całkiem nieźle.


To Be Read

  Na lipiec nie mam konkretnych planów, chociaż zależy mi by przeczytać Szukając Alaski Johna Greena oraz Błąd Elle Kennedy. Tak, tak! To druga część mojego ukochanego Układu! Co prawda tym razem jest o Loganie, ale jestem pewna, że się nie zawiodę <3333
  Na szczęście z moich poprzednich planów wszystko udało mi się spełnić (no bo przecież, one były taakie ambitne). >>Podsumowanie Maja<<

Okay to by było na tyle. A jak Wam minął czerwiec? Jakieś specjalne plany na lipiec? :33

Do zobaczyska!
*Just Mary*



8 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku :) Ja w czerwcu przeczytałam tylko trzy książki. Teraz nadrabiam zaległości ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze trzy iż żadne! Powodzenia w nadrabianu! :33

      Usuń
  2. Świetny wynik, kochana! Ja bardzo chciałabym przeczytać Koronę, bo jestem wielką fanką 'Selekcji', ale przede mną jeszcze następczyni ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Drużyna Piłkarska Book Tag' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem wielką fanką Selekcji (#teamMaxon), ale niestety zawiodłam się na tej części. Mam nadzieję, że Twoje odczucia będą inne :3
      Już biegnę!

      Usuń
  3. W te wakacje chciałabym przeczytać całego Wiedźmina i jeszcze raz Harry'ego Pottera :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harryyyy <3 Co do Wiedźmina, to jedynie grałam w grę XD, ale na pewno w przyszłości to przeczytam. Miłego czytania! :33

      Usuń
  4. Świetny wynik :) U mnie w czerwcu było słabo z książkami, ale z komiksami lepiej.
    Nominowałam Cię do LBA :) Więcej tutaj https://lekturia.blogspot.com/2016/06/lba-czyli-cos-czego-dawno-nie-byo.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jakoś nie czuję pociągu do komiksu, a nawet gdybym czuła to pewnie nie mogłabym znaleźć jakiegoś ciekawego dla siebie :D
      Dziękuję za nominację!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka