niedziela, 1 kwietnia 2018

Fantastyczne tytuły czyli must read z fantastyki

 Witam po krótkiej (mhm, krótkiej...) przerwie na tym skromnym blogu! Co tam u Was słychać? Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do mnie zaczęliście ten rok bardzo książkowo:) Dzisiaj trochę o książkach fantastycznych, które muszę w przyszłości koniecznie przeczytać. Liczę na to że może polecicie mi jakieś niesamowite tytuły, powiecie co sądzicie o tych i oczywiście może sami uznacie "hmm... kurcze, chyba warto się temu przyjrzeć". Zainteresowani? Zapraszam do czytania!

PIEŚŃ LODU I OGNIA

 Gra o Tron | Stracie Królów | Nawałnica Mieczy. Stal i Śnieg | Nawałnica Mieczy. Krew i Złoto | Uczta dla Wron. Cienie Śmierci | Uczta dla Wron. Sieć Spisków | Taniec ze Smokami część 1 | Taniec ze Smokami część 2 | The Winds of Winter | A Dream of Spring

WŁADCY DINOZAURÓW

Władcy Dinozaurów | Jeźdźcy Dinozaurów | Księżniczka Dinozaurów

WIEDŹMIN GERALT Z RIVII

Ostatnie Życzenie | Miecz Przeznaczenia | Krew Elfów | Czas Pogardy | Chrzest Ognia | Wieża Jaskółki | Pani Jeziora | Sezon Burz

THE RAVEN CYCLE

Król Kruków | Złodzieje Snów | Wiedźma z Lustra | Przebudzenie Króla

WIĘZIEŃ LABIRYNTU

Więzień Labiryntu | Próby Ognia | Lek na Śmierć

WSZECHŚWIATY

Wszechświaty | Pamięć | Utopia

OBCA

Obca | Uwięziona w Bursztynie | Podróżniczka | Jesienne Werble | Ognisty Krzyż | Tchnienie Śniegu i Popiołu | Kość z Kości | Spisane Własną Krwią

  To wszystko na dzisiaj! Już trochę późno na życzenia, ale życzę Wam spokojnych świąt (a najlepiej spędzonych przy dobrej książce). Co uważacie o zaprezentowanych przeze mnie pozycjach? Polecacie jakieś od siebie?
Do zobaczenia!
Just Mary

2 komentarze :

  1. Uwielbiam takie zestawienia <3 jakoś czas temu zrobiłam swoje na temat serii fantasy, które chcę przeczytać. Zacznę od początku!

    Pieśń Lodu i Ognia - tak samo jak ty chcę przeczytać tę serię. Swego czasu oglądałam serial i był świetny. Mam na półce pierwszy tom.

    Władcy Dinozaurów - pierwsze słyszę! Ale już mam wielką ochotę na te książki! Nie miałam pojecia, że jest coś takiego na rynku ;o
    Wiedźmin - choć nie uwzględniam tej serii w moim zestawieniu, to i tak muszę przeczytać!
    The Raven Cycle - tak samo jak wyżej.
    Więzień Labiryntu - tak samo jak wyżej, choć tutaj nie jest to przymus wewnętrzny.
    Wszechświaty - hmm... Może przeczytam.
    Obcą - tak, tak, tak! Też muszę przeczytać ten cykl i również mam pierwszy tom na półce. Aczkolwiek obojętność tomów mnie przeraża.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także oglądałam Grę o Tron (i dalej oglądam!) i kocham ten serial całym serduszkiem, a bardzo dużo słyszałam, że książka jest jeszcze lepsza, bo więcej zwrotów akcji i wątki inaczej pociągnięte, więc koniecznie trzeba przeczytać!
      Co do Władców Dinozaurów to jest coś podobnego do Gry o Tron tylko z dinozaurami XD Przeczytałam połowę pierwszego tomu i bardzo ciekawie się zaczyna także zachęcam:)
      O Wiedźminie chyba nigdy nie przestanę słyszeć, więc koniecznie trzeba się za to zabrać zwłaszcza, że ma wyjść serial o Geralcie!
      A Obca to jest chyba must read w czołówce, bo aaaa Outlander love <3 Mam nadzieję, że książki okażą się lepsze niż serial, chociaż nie jestem pewna czy to w ogóle możliwe haha
      Również pozdrawiam i koniecznie sprawdzę również Twoje zestawienie!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka