niedziela, 22 kwietnia 2018

Recenzja #53 Czy to jeszcze przyjaźń?

  Hejka kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z czymś lekkim, zresztą idealnie na wiosnę. Zapraszam do czytania!

Opis: Od śmierci mamy Charlie Reynolds przebywa głównie w męskim towarzystwie - ma trzech starszych braci i sąsiada, honorowego członka rodziny. Jest zdeklarowaną chłopczycą i woli grać z kumplami w kosza, niż bawić się w jakieś gierki i flirty. Jednak gdy musi sama zarobić na kolejny ze swoich mandatów za przekroczenie prędkości, nagle ląduje w butiku z eleganckimi ubraniami. I tam nie pozostaje jej nic innego, jak zachowywać się o wiele bardziej kobieco niż do tej pory. Co sprawia, że zaczyna się nią interesować pewien przystojny chłopak…

 To jest moja druga książka Kasie West. Pierwszą była "Chłopak Na Zastępstwo" i byłam nią szczerze oczarowana, więc musiałam w końcu sięgnąć po kolejną pozycję i padło na "Chłopaka z Sąsiedztwa".
  Z początku byłam nastawiona trochę sceptycznie, bo wyczuwałam schemat z daleka. Ale wiecie co? Po raz drugi już pani West po kilku stronach rozwiała moje wątpliwości. I nie mogę powiedzieć, że historia jest niezwykła i inna, bo taka nie jest. Ale właśnie to jest takie cudowne, że mimo tej schematyczności, to w trakcie czytania, kompletnie tego nie czułam i przewracałam kartki z zapartym tchem.
  Fabuła, jak wspomniałam nie jest wyjątkowa, ale jest taka magia w powietrzu, przez którą nie mogłam się odciągnąć od czytania. I warto też powiedzieć, że pani West, z tego co zauważyłam potrafi z czegoś bardzo przeciętnego, zrobić coś fantastycznego. Dlatego też nie zupełnie nie zwracałam uwagi na schematyczność powieści, ale zwracałam uwagę na wątki poboczne, które bardzo ubarwiały historię i sprawiały, że po przeczytaniu ostatniego zdania, poczułam smutek, że to już koniec.
  A co z postaciami? Kurcze, tutaj sprawa się komplikuje. West nie skupiała się na takich szczegółach jak dokładny wygląd postaci, przez co nie byłam pewna czy dobrze sobie ich wszystkich wyobrażam, ale jednocześnie wtrącała zdania, które po jakimś czasie dawały pełny obraz. Poczułam także lekki niedosyt z faktu, że nie przedstawiła zbytnio postaci pobocznych, przez co miałam wrażenie, jakby ciągle tu były, ale nie poznałam ich dobrze. Chociaż czego można oczekiwać po romansie, który ma około 350 stron.

 Chłopak z Sąsiedztwa to pozycja, którą polecam każdemu, kto pragnie oderwać się od szarej rzeczywistości i zaznać trochę relaksu. A wiosenna pogoda tylko wzmaga magię tej książki, więc cieplutko polecam!
  Czytaliście już tą książkę? Co tam o niej uważacie? A może macie dopiero w planach?
★★★★★★★★☆☆
Autor: Kasie West
Liczba stron: 350
Wydawnictwo: Feeria Young

Do zobaczenia!
Just Mary

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka