poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Pożegnanie Marca

  Kochani, czy tylko mi nie pasował ten marzec? Zazwyczaj jest to zapowiedź wiosny, wszystko zaczyna rosnąć itd., a tu co? Śnieg i najwyższa temperatura to 12ºC. No ale nie o tym dzisiejszy post. Jak Wam minął marzec? Dużo książek przeczytaliście? Z chęcią posłucham o waszych podbojach, tymczasem zapraszam na moje podsumowanie marca.

  Niestety mi udało się przeczytać zaledwie cztery książki:
🕮 Okrutna Pieśń Victoria Schwab ★★★★★★★☆☆☆
🕮 Czas Żniw Samantha Shannon ★★★★★★★★★☆
🕮 Zakon Mimów Samantha Shannon ★★★★★★★★★☆
🕮 Pieśń Jutra Samantha Shannon ★★★★★★★★★☆
Ps. Recenzja Okrutnej Pieśni już niebawem.

Natomiast tak wyglądają moje plany czytelnicze na kwiecień:
🕮 Król Kruków
🕮 Więzień Labiryntu
🕮 Władcy Dinozaurów
+ kontynuacje oczywiście

  Zapraszam Was również do przeczytania mojego zestawienia powieści fantastycznych, a także posłuchania utworów, do których zapałałam miłością w marcu.
Jak Wam minął marzec (wiem, to pytanie już zadaję po raz drugi)? Dużo książek przeczytaliście, czy też tak jak ja nie mieliście na nie zbyt dużo czasu? I jakie macie plany na kwiecień?
Do zobaczenia!
Just Mary

2 komentarze :

  1. Czekam na recenzję Okrutnej pieśni - podobno to świetna powieść!
    I polecam Więźnia - ja się nie zawiodłam. :)

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja jest w trakcie pisania więc niedługo powinna się pojawić:) Co do Więźnia to słyszałam o nim wiele, zarówno dobrego jak i złego, więc muszę w końcu przekonać się co sama o tym uważam:)
      Pozdrawiam i na pewno wpadnę na Twojego bloga!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka