sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie Kwietnia

Cześć i czołem ludziki! Dzisiaj przychodzę z czymś czego bardzo dawno nie było, czyli podsumowaniem miesiąca. Ale tym razem, będzie ono bardziej rozbudowane... Zresztą sami zobaczcie! Zapraszam!

Przeczytane Książki:

  1. Układ Elle Kennedy 19/20 (464str) -recenzja-
  2. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno Kirsty Moseley 12/20 (351str) 
  3. Jesteś za daleko Abbi Glines 17/20 (242str) 
  4. Kuracja Samobójców Suzanne Young 12/20 (488str) -recenzja-
  5. Wyklęta Joss Stirling 17/20 (395str) -recenzja-
  6. Kim jesteś, Sky? Joss Stirling 18/20 (280str) -recenzja-
  7. Jak cię wykraść, Pheonix Joss Stirling 17/20 (336str) 
  8. Anna i Pocałunek w Paryżu Stephanie Perkins 16/20 (368str) 
  9. The Selection Kiera Cass 19/20 (336str)

Najlepsza Książka:

Stuprocentowo najbardziej podobał mi się Układ. Już dawno nie czytałam tak dobrej książki, ale więcej o mojej opinii możecie poczytać w recenzji C:

Najgorsza Książka:

Niby Kuracja Samobójców i Chłopak, Który Zakradał Się Do Mnie Przez Okno mają taki sam wynik czyli 12/20, ale gdybym miała wybierać, to pierwsza z nich była najgorsza. Być może zupełnie inaczej bym podchodziła do tej pozycji, gdybym wcześniej się tak na nią nie napaliła. A tak to, przeżyłam naprawdę głębokie rozczarowanie. 

Przeczytane Strony:

Po dodaniu wszystkiego, łącznie wyszło, że w tym miesiącu przeczytałam 3260str. Czy to dużo? Nie jestem pewna, bo w takim razie czytałam około 109str na dzień. No cóż, liczę że w maju pójdzie mi trochę lepiej. A skoro już przy maju jesteśmy...


To Be Read: 

Na maj mam nieduże plany, a reszta wyjdzie w praniu. Na pewno chciałabym przeczytać Ukrytą Wyrocznię, która będzie miała swoją premierę 18maja. Chciałabym również mieć za sobą Promyczka, Fobos oraz Koronę i Od Złej Do Przeklętej. Ale to są tylko książki, które będą miały swoje premiery. Poza nimi, powinnam się w końcu zabrać za Szklany Tron, Zdarza Się (z polecenia od Leny z Recenzje Lenuś) oraz chciałabym jak najszybciej skończyć Ocaloną, którą dzisiaj zaczęłam :3

 A Wam jak minął kwiecień i jakie macie plany na maj? Zapraszam do udzielenia się w komentarzach!

Do zobaczyska!
*Just Mary*



6 komentarzy :

  1. Mary moja muzo (XD) "Fobos" wychodzi w czerwcu :c /Jukiia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ooo szkoda, ale to w takim razie są dwie wersje, no nic. Się dłużej poczeka XD

      Usuń
  2. Nie dziwie się, że Układ najlepszy, to genialna książka, a Garrett jest cudowny. <3 Ale mnie zauroczył również Chłopak... to taka bajkowa opowieść osadzona w realnych czasach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety Chłopak... nie do końca przypadł do gustu, przez większość czasu miałam wrażenie jakbym czytała nie książkę, ale jakieś opowiadanie z Wattpada.
      A Garrett... ahhh <3

      Usuń
  3. Szklany tron jest świetny, wiec jak najbardziej polecam całą serię. :) Super wynik!
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że Szklany Tron naprawdę mi się spodoba tak więc... Tak! XD

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka