piątek, 15 kwietnia 2016

Space Book Tag

  Cześć i czołem ludziki! Wooow dawno mnie tu nie było. A dlaczego? Cóż, ostatnio dosyć dużo przeczytałam, ale nie potrafię wymyślić żadnego sensownego zdania, które mogło by opisać którąkolwiek z książek.  No ale chyba każdy bloger miał taki okres, także postanowiłam dzisiaj przyjść z tagiem, który podkradłam od Między Stronami :3 Bez zbędnego przedłużania zapraszam!


1. SŁOŃCE czyli gorący bohater/bohaterka

  No cóż to byłby grzech gdybym nie dała tutaj mojego najnowszego męża czyli Garretta, który samym przebywaniem w jednym pomieszczeniu, potrafił sprawić, że trzeba było otworzyć okno :D
 Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, co sądzę o tej książce, to zapraszam do recenzji Układu [kliknij]

2. MERKURY czyli mała ale dobra książka

Mała książka? Ojejku, to jest bardzo ciężkie zadanie, określić, jaka książka jest mała a jaka duża :/
 Uznajmy, że Byliśmy Łgarzami zalicza się jeszcze do małych książek. W każdym bądź razie, ta naprawdę, NAPRAWDĘ wymaga polecenia, a jeśli to Wam nie wystarcza, to zapraszam do przeczytania recenzji :3 [kliknij]

3. WENUS czyli książka z dobrą główną bohaterką

 Oj tu będzie ciężko, no bo cóż w dzisiejszych książkach naprawdę trudno znaleźć główną bohaterkę, która nie doprowadzi do rzucenia książką o ścianę. Ale po głębszym zastanowieniu, myślę, że idealna do tej kategorii będzie Nastya z Morze Spokoju [kliknij]. Naprawdę, uwielbiam ją, jej sposób myślenia i ogólnie bycia. Ahhh no i Joooshh. Ale co ja gadam? Przecież to Drew jest tam główną postacią :D

4. ZIEMIA czyli dość duża ale przyjemna książka

 Okay, jaka książka jest "dość duża"? Naprawdę, dlaczego to jest takie ciężkie? No nic, uznam, że "dość dużą" książką jest czwarta część Olimpijskich Herosów (druga, trzecia i czwarta to moje ulubione z tej serii) czyli Dom Hadesa. Ahhh #Percabeth

5. MARS czyli książka bliska twojemu sercu

 Cóż myślę, że taką powieścią jest Mały Książę doskonale każdemu znany. Wszystkie przemyślenia na temat dorosłych, jakie są zawarte w tej drobnej książeczce dla dzieci, są jak najbardziej prawdziwe, co jest naprawdę smutne, bo nie można powiedzieć, że ta książka jest młoda. Dlaczego mimo swoich lat, można odnieść wrażenie, jakby została napisana z punktu widzenia dzisiejszego obserwatora?

6. JOWISZ czyli największa cegła na twojej półce

 No to zdecydowanie zbiór wszystkich powieści o Sherlocku Holmesie (jeszcze nie przeczytałam, ale w przyszłości na pewno to zrobię). Jak na razie mam za sobą 2 tomy, zostało jeszcze chyba z pięć? Ale kocham filmy z Robertem Downeyem Jr. jako Sherlockiem! To chyba najgorsze co mogłam powiedzieć, jako książkocholiczka ;-;
Ps. Nie oglądam serialu, ale tak mi się spodobało to jpg, że musiałam je dodać :D

7. SATURN czyli książka nie z tej ziemi

Nie może zabraknąć oczywiście ulubionej serii Jukii czyli Luxu. Naturalnie Deamon wygrywa wszystko, a Kotek jest jedną z najlepszych głównych bohaterek. Gorąco polecam dla fanów kosmitów i nie tylko :D

8. URAN czyli niezła książka z niebieską okładką

Niebieska okładka? Najpiękniejsza jaką znam to Rywalki. I na szczęście wnętrze równie cudowne, tak więc tak, ta powieść jest idealna do tej kategorii :3 #TeamMaxon!

9. NEPTUN czyli najdłuższa seria z całej kolekcji

Nie mogło tutaj zabraknąć Ani z Zielonego Wzgórza, to właśnie seria o jej przygodach jest najdłuższą na mojej półce :')

 Kogo nominuję?
Justynę z Living Booksx
No i oczywiście każdego czytelnika tego bloga C:

Mam nadzieję, że podobał wam się ten tag, liczę na komentarze i...

Do zobaczyska!
*Just Mary*



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka