wtorek, 23 sierpnia 2016

Podsumowanie 7ReadUp 3.0

  Cześć i czołem ludziki! Minął już tydzień, czyli zakończył się 7ReadUp, a to oznacza, że pora na podsumowanie, co widać po tytule... Zapraszam!

Przeczytane Książki

1. Dwór Cierni i Róż Sarah J. Maas
2. Mechaniczny Anioł Cassandra Clare
3. Mechaniczny Książę Cassandra Clare
4. Mechaniczna Księżniczka Cassandra Clare
5. Nevermore. Kruk Kelly Kreagh
6. Marsjanin Andy Weir
7. Jesienna Miłość Nicholas Sparks
8. Bestia. Prawdziwa Historia Księcia [66/222] Serena Valentino

Podliczenia

  Okay, po zmierzeniu wszystkich grzbietów łączna liczba wyniosła... *werble proszę* [pam, pam pam..] 25,5cm! *brawa w tle* Nie wiem czy to dużo, ale ja jestem z siebie zadowolona :3 Co prawda wiem, że gdybym chciała to mogłabym przeczytać więcej, ale kto powiedział, że to jedyny maraton, w którym wzięłam maraton? W przyszłości na pewno postaram się przeczytać więcej książek C:
  Natomiast jeśli chodzi o ilość przeczytanych stron... *ponownie werble* [pam, pam, pam] 2 990! *brawa w tle drugi raz*
 A jak Wam poszedł 7ReadUp o ile w ogóle braliście w nim udział? :3 Komentarze mile widziane!

Do zobaczyska!
*Just Mary*


2 komentarze :

  1. Czuje sie jak jedyna osoba, ktora nie brała w nim udziału :P
    Jakos końcówka wakacji i nie chciało mi sie marnować czasu na książki...
    Jednak i tak udało mi sie przeczytac aż 2 w tamtym tygodniu ;)
    Szacun, tyle książkek! Ja bym nie dała rady ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem to, że nie chciałaś marnować końcówki wakacji na książki. Ja natomiast postąpiłam tak z większą częścią tych dwóch miesięcy i uświadomiłam sobie, że teraz nie będę miała czasu w roku szkolnym na czytanie, a przecież nic tak nie motywuje jak postawienie sobie jakiegoś celu!
      Ps. Spokojnie nie wszyscy poza Tobą brali w tym udział😹

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka