poniedziałek, 2 listopada 2015

Podsumowanie Października

Cześć i czołem ludziki! Wiem, że powinnam pisać recenzję Plagi Samobójców, ale aktualnie zniknęła z mojej półki, a podczas oceniania wolałabym ją mieć pod ręką :) Toteż dzisiaj podsumowanie ;) Zapraszam!
Ps. Kolejność względem przeczytania :)


1.Kochani, dlaczego się poddaliście?


Recenzja [kliknij]

2.Wampiry z Morganville: Księga 1

  Morganville jest straszne po zmroku. Wtedy miastem zaczynają rządzić ci, którzy nie do końca umarli.
Czy śmiertelna siedemnastolatka przetrwa w mieście wampirów?
  Claire przyjechała do Morganville studiować i świetnie się bawić. Nie przypuszczała, że zamiast w akademiku, zamieszka w starym domu, którego ściany skrywają mroczne sekrety. I nie wiedziała, że gdy zachodzi słońce, miasto bierze w posiadanie zło spragnione świeżej krwi...

3.Klejnot


Recenzja [kliknij]

4.Idealna Chemia

W liceum Fairfields uczniów z „dobrej” i „złej” części miasta dzieli mur nie do przebycia. Więc kiedy Britt Any, popularna, piękna, bogata, i Alex, członek ulicznego gangu, zostają dobrani w parę do realizacji projektu z chemii, wszystko wskazuje, że nie skończy się to dobrze. Nikt – nawet oni sami – nie spodziewa się, że ten związek wywoła najbardziej zaskakującą reakcję chemiczną: miłość. Ale żeby być razem, będą musieli przeciwstawić się stereotypom i uprzedzeniom, jakie ich dzielą.

5.Ogień i woda


Recenzja [kliknij]

6.Plaga Samobójców


Recenzja [niebawem]

7.Piękna Katastrofa


Recenzja [kliknij]


*  *  *
Tylko tyle przeczytałam tego miesiąca, mam nadzieję, że w listopadzie książek będzie więcej :)
 Co do Plagi Samobójców to naprawdę, postaram się ja napisać jak najszybciej, ale nie wiem kiedy kolezanka mi ją zwróci... :/ No nic, pożyjemy, zobaczymy :)
Do zobaczyska!
*Just Mary*




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka