poniedziałek, 14 września 2015

7 Grzechów Głównych TAG

Cześć ziemniaczki!!
*odpalcie sobie >>> KLIK*
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym tagiem, tym razem sama (tak wiem ciągle same tagi, jednak jestem w trakcie czytania kilku bardzo fajnych powieści i niedługo pojawią się jakieś recenzyjki ;33)
Nie przedłużając przejdźmy do pytań ->

1.PYCHA : O jakiej książce mówisz najwięcej kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
hah 
myślę, że taką książką jest "Duma i Uprzedzenie" Jane Austen ;)

2. CHCIWOŚĆ: Jaka jest najtańsza i najdroższa książka na twojej półce?
Najtańszą i naprawdę fajną pozycją jest "Gwiazda Wschodu" Igi Wiśniewskiej gdyż kosztowała około 17zł, a najdroższą (aktualnie) jest "Gra o Tron" Georga R.R. Martina, jednak pod koniec tygodnia zastąpi ją trylogia Niezgodnej ^^

3.  NIECZYSTOŚĆ: Jakie cechy charakteru uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?
To zależy od płci, jednak teraz przychodzi mi do głowy to, że nie lubię gdy facet jest kompletnym dupkiem, oraz nie cierpię ciągle płaczących i nic sobie nie radzących bohaterek :))




4.ZAZDROŚĆ: Jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?
Myślę, że wszystkie z tych które chciałabym przeczytać ;D
Kiedyś, może zrobimy z Mary taki projekt "wishlist" aby wam pokazać jak szybko kupujemy książki, które chcemy lub jak dużo ich jest c:

5.OBŻARSTWO: Jaką książkę możesz pożerać *czytać* cały czas?
Wiele razy czytałam i zamierzam czytać pierwszą część serii "Lux" Jennifer L. Armentrout pt. "Obsydian". Uwielbiam tą chemię pomiędzy głównymi bohaterami v;


6.GNIEW: Z jakim autorem masz relacje Love/Hate? (Jednocześnie kochasz i nienawidzisz)?
 Do głowy przychodzi mi Gena Showalter, autorka "Alicji w Krainie Zombi", która wykreowała wspaniały świat, bohaterów, jednak drugi tom... doprowadził mnie do bardzo głębokiej depresji (XDXD) w ramach której, rzucałam nim po szkolnym holu ;)

7.LENISTWO: Czytanie jakiej książki zaniedbałaś właśnie przez lenistwo?
Taką pozycją było "O krok za daleko" Abbi Glines. Do tej pory jej nie doczytałam xD

W tym poście to już wszystko. Nominuję do tego tagu wszystkich, którzy mają ochotę go zrobić ;)
Dziękuję, za przeczytanie :**

See ya'
~Jukiia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka