czwartek, 17 września 2015

Książkowe Nawyki TAG

Cześć i czołem, ludziki!
  Dzisiaj przychodzę z tagiem, w tytule widać jakim. Dlaczego? Bo jestem w trakcie czytania "Morza Spokoju" (po raz setny) i na razie recenzji o tej książce nie będę wstawiała, a chciałam coś dodać na bloga :)



1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

  Ymm... tak, chyba moim ulubionym jest fotel w salonie. Najlepiej się czyta, jak się siedzi na nim w poprzek :3

2. W trakcie czytania używasz zakładek, czy przypadkowych kartek papieru?

  Różnie to bywa. Zakładki mam w specjalnym miejscu i często mam tak, że po prostu nie chce mi się po nie sięgnąć :D Wtedy używam skrawków papieru ;)

 3. Czy możesz po prostu przestać czytać książkę, czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej liczby stron? 

  Najczęściej jest tak, że nawet jeśli wybieram sobie stronę na której skończę, to i tak pomijam tę stronę i lecę dalej, aż w końcu mi ktoś przerwie :D

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?

  Jeśli jestem głodna ( a prawie zawsze jestem ), to tak. Często piję herbatę albo Kubusia Watera z butelki xd

5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?

  Różnie to bywa. Ale preferuję skupianie się na jednym.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka naraz?

  Staram się jedną, ale czasami po prostu nie mogę się powstrzymać :D

7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?

  Wolę w domu, lub na jakiś wyjazdach. Nie cierpię w szkole, czy w komunikacji miejskiej. Wszyscy ci zaglądają w tekst, albo próbują dociec, co czytasz. Blee...

8. Czytasz na głos, czy w myślach?

  Jak czytam jakieś dramaty, to lubię na głos, natomiast normalne książki w myślach.

9. Czy czytasz naprzód poznając zakończenie? Czy pomijasz fragmenty książek?

  Co do pierwszego pytania, to nie cierpię spojlerów i strasznie się wkurzam, gdy ktoś mi zdradzi zakończenie, zanim do niego dojdę. 
  Natomiast, na drugie pytanie odpowiedź brzmi: tak. Często pomijam opisy i od razu przechodzę do dialogów. Chociaż w paru naprawdę nudnych książkach zdarzyło mi się pomijać całe strony :/

*  *  *

  Dobra, to chyba koniec dzisiejszego posta. Fajna zabawa , takie tagi. Może zacznę je robić częściej... Zobaczymy :) 
  Mogę jedynie dodać, że jak tylko skończę czytać Morze Spokoju, to od razu wstawię recenzję :)

Do zobaczyska!
*Just Mary*




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka