piątek, 4 września 2015

Disney Book Tag


 Cześć ziemniaczki!
Z tej strony Jukiia i dziś z Mary mamy dla was kolejny tag, którego nazwę widzicie w tytule ^^
Aby nie przedłużać, oddaję "głos" Just Mary xd


Siemka! Nic dodać, nic dodać, nic ująć. Disney Book Tag? Czemu nie. W końcu chyba każdy kocha bajki disneya (zwłaszcza my :D) Zapraszam!



1.Mała Syrenka - bohater który jest wyobcowany, czuje się obco w sytuacji w której się znalazł.

Just Mary: Ymm, Leonard, z "Wybacz mi, Leonardzie" Samotny i bez przyjaciół, którzy powiedzieliby mu "Najlepszego!". Wyobcowany? Na pewno.
Jukiia: Wybiorę Tessę z "After", ponieważ gdy dołącza do przyjaciół współlokatorki czuje się i wygląda inaczej od reszty ;3

2. Kopciuszek - bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę.

Just Mary: Bella ze Zmierzchu! No przecież, na końcu staje się [UWAGA SPOJLER O KTÓRYM KAŻDY WIE!] wampirem ;)
Jukiia: Tutaj w sumie, też mogłabym wstawić Tessę, tyle, że ona ciągle była tak samo irytująca xD
Myślę, że wybiorę Katy z "Obsydianu". Powracając do pierwszych tomów, czuje się różnicę między pierwszym, a czwartym w jej postaci c;

3. Królewna Śnieżka - książka, której bohaterowie diametralnie się różnią.

Just Mary: O boziu, nie mam pojęcia...
Jukiia: Tutaj mam nie mały problem xd
Myślę, że postawię na "Dary Anioła". Jest tam wiele postaci i rzadko się zdarza, że mają podobne cechy charakteru ;)))) 

4.Śpiąca Królewna - książka podczas której czytania zasnęłaś.

Just Mary: "Przygody Odyseusza". Uwielbiam mitologię grecką, ale te niesamowicie wciągające przygody, były zbyt nudne :)
Jukiia: Jest wiele takich książek ;D hah 
Na język pcha mi się "Lato koloru wiśni", gdzie obudziłam się z otwartą w środku na głowie xDD
Zasnęłam wtedy raczej z powodu zmęczenia, niż z nudnej fabuły *>*

  
5.Król Lew - bohater, który w dzieciństwie zmierzył się z traumatycznym przeżyciem.

Just Mary: Ymm... Harry Potter?
Jukiia: ymm... Idealną postacią jest Hope z Hopeless :'(

6.Piękna i Bestia - książka, której się obawiałaś, ale okazała się wspaniała.

Just Mary: Definitywnie "Fangirl" Rainbow Rowell.
Jukiia: Jedyną taką pozycją jaką teraz mam w głowię jest "Morze spokoju" Katji Millay.

7.Alladyn - bohater którego, życzenie się spełniło.

Just Mary: Hmm... Cal z "Co, jeśli..." Rebecki Donovan.
Jukiia: Jakiekolwiek życzenie? Myślę że pasowałaby Penny z "Girl Online" Zoelli :> 
Chociaż na myśl, przyszedł mi jeszcze Maxon z "Rywalek" 

8.Mulan - bohater, który udaje kogoś kim nie jest.

Just Mary: Brandin z Ostatniej Spowiedzi :)
Jukiia: Tutaj zdecydowanie postawię na Nastyę z "Morza Spokoju" wspomnianego przeze mnie wyżej ;D

9.ToyStory - książka, której bohaterów chciałbyś ożywić.

Just Mary: PERCYYY!!!!
Jukiia: Na pewno wszystkich przystojniaków hehe xDD
Myślę, że chciałabym poznać tytułową bohaterkę "Mara Dyer" oraz Noah'a, również bohater "Mary Dyer" :D

10.Disney Descendants - ulubiony czarny charakter. 



Just Mary: Ymm... Postawmy sprawę jasno. Ja nie lubię czarnych charakterów. Koniec i kropka, więc pominę to pytanie.
Jukiia: Ulubione pytanie ;))
Mam spór między Sebastianem z "Darów Anioła", a Astley'em z trylogii "Pragnienie" którego poznajemy przez 2 i 3 część... chociaż po 3 części stał się lepszy... myślę, że postawię na Sebastiana który jest 100% czarnym charakterem :) 


Tak więc, to tyle w dzisiejszym poście ^^
Mamy nadzieję, że się podobał i widzimy się niebawem ;DD ~Jukiia


Tak, dokłanie! Papatki!
 *Just Mary*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka