piątek, 11 września 2015

Liebster Blog Award #01


Cześć i czołem wszystkim! Zważywszy na to że dostałyśmy nominację od Leny z Recenzje Lenuś warto byłoby wykonać to zadanko, nie? Zuziu, co o tym myślisz?

Miło nam oczywiście ^^ Myślę, że czas odpowiedzieć na pytania...
Do roboty! :D


1.Książka z najładniejszą okładką?

Just Mary: Ha! Pierwsze pytanie i już problem :D Chyba mam problem między Eleonorą & Parkiem, a Rywalkami :/
Jukiia: Hmm... również mam problem ;/ Nie mogę zdecydować pomiędzy "Fangirl", a "Girl Online" ;<<


2.Jaki jest twój ulubiony kolor?

Just Mary: Różowy :)
Jukiia: Czarny ;^)

3.Ulubiona księżniczka Disneya?

Just Mary: Myślę, że Tiana z "Księżniczki i Żaby". Albo Roszpunka z "Zaplątanych"
Jukiia: uuu... Bella z "Pięknej i Bestii" c;

4.I ogólnie ulubiona bajka?

Just Mary: "Księżniczka i żaba" z disneya, natomiast z Dreamworksa "Jak wytresować smoka" obydwie części.  
Jukiia: "Mały Książę" < nowy film, teraz grany w kinach, jest jednym z moich ulubionych, oraz "Wielka Szóstka", również uwielbiam :)

5.Najlepsze twoim zdaniem wydawnictwo?

Just Mary: Chyba nie mam :/
Jukiia: Najwięcej książek w mojej biblioteczce wydało "Wydawnictwo Otwarte", więc myślę, że to będzie moje ulubione ^^

6. Empik czy tania książka?

Just Mary: Definitywnie empik :)
Jukiia: Z Taniej Książki nigdy nic nie zamawiałam, myślę, że empik, jednak przed nim Matras ^^

7.Co sądzisz o czytnikach e-booków?

Just Mary: Nie mam nic przeciwko nim. Na podróż idealne. Oczywiście nie zastąpią prawdziwej książki i często kiedy z nich czytam brakuje mi tego co posiada dzieło kartkowe.
Jukiia: Rzadko kiedy sięgam po książki, których nie mogę dotknąć. Zdecydowanie wolę trzymać i czuć ;))

8.Kiedy zaczęłaś czytać?

Just Mary: Nauczyłam się czytać jakoś w wieku 4 lat, natomiast na poważnie czytać zaczęłam dopiero dwa lata później :)
Jukiia: Półtora roku temu, do dwóch c::

9.Co spowodowało, że zaczęłaś czytać?

Just Mary: Ymm... Pierwszą książka była Ania z Zielonego Wzgórza i czytał mi ją dziadek. W pewnym momencie, po prostu przestał mi czytać i żeby się dowiedzieć jak się kończy historia, musiałam sama się za to zabrać :D
Jukiia: "Harry Potter". Po obejrzeniu filmów, zdecydowałam się przeczytać serię, a po niej sięgnęłam po coś kolejnego i kolejnego, kolejnego, kolejnego i robię tak do teraz ;) 

10.Ukochany bohater książkowy (męski i żeński)?

Just Mary: To chyba oczywiste, że Percy Jackson?? A ulubioną bohaterką żeńską jest chyba... Annabeth? Albo America z Rywalek :)
Jukiia: uuu... rozumiem, że jesteś gotowa na monolog? hah
Myślę, że na pierwszym miejscu jest Daemon Black z "Obsydianu" i ogólnie z serii "Lux" <3

11.Najlepsza ekranizacja?

Just Mary: Chyba Harrego Pottera. Śmieszne, akurat dzisiaj rozmawiałam z Zuzią o ekranizacjach :D
Jukiia: ^Potwierdzam. Myślę, że przed HP stoi u mnie "Hobbit" <:

Okay widzę, że to tyle :)
No to do zobaczyska! 
*Just Mary* 

Dziękujemy ^^
Bardzo dobrze się bawiłam, do następnego...
See ya'
~Jukiia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka