środa, 12 sierpnia 2015

First Time!

Dzień doberek, robaczki!

*Zanim przeczytasz post, polecam przesłuchać >> KILK*

Wracając do meritum postu... jestem Jukiia <znana pod imieniem Zuza> i jakoś tak się ułożyło, że siedzę właśnie przed komputerem, psując sobie wzrok i męcząc się z językiem polskim, po strasznie ciężkim dniu, pisząc dla was ten oto tekst.

Pisarką nie jestem, ani nie będę <pomimo kilku opowiadań> jednak, czytanie mam we krwi. Czytać mogę wszędzie... i zawsze. W domu, w szkole, po kartkówce, na przerwie, na podłodze, przy biurku... bez herbaty, gdyż jej nienawidzę :')
Pochłaniam książki, co jest dobre i złe zarazem. Jeśli, powieść jest ciekawa i konkretnie się za nią wezmę (oraz dostępna będzie wystarczająca ilość czasu) to zacznę ją i od razu skończę. Raczej nie lubię czytać kilku pozycji na raz. Potem wszystko mi się miesza i nie jestem zadowolona z efektu końcowego. Mam wiele ulubionych autorów, historii czy bohaterów (zwłaszcza płci męskiej ;D)
Co robię poza czytaniem?
Żyję.
Robię chyba to co każdy z was. Uczę się, rysuję, śpiewam, tańczę... i oraz robię wiele innych rzeczy, które wpływają na nasze czynniki życiowe ^^
Jestem otwarta na propozycję jeśli chodzi o muzykę, filmy, booki, mangi, anime, seriale,  opowiadania z wattpad'a i tym podobne. Można by wymieniać i wymieniać, prawda?
Nie będę przynudzać, dodam tylko kilka ważnych zdań i zmykam ;)
Razem z Mary, uczęszczamy do szkoły, jesteśmy w tym samym wieku i jesteśmy siostrami.
Nie z krwi i kości, ale siostrujemy się B)
Ona wyszła z propozycją prowadzenia bloga, co mnie cieszy i mam nadzieję się uda.
Więc, rogaliki, podsumowując...
Witamy was gorąco na "Szalonych Bookcholiczkach", zachęcamy do czytania... wszystkiego co spotkacie na waszej drodze :)
Pozdrawiam, życzę miłego dnia, dobrej nocy
i
See ya' :*
~Jukiia
PS Mam nadzieję, że utworek-potworek przypadł wam do gustu ;3

1 komentarz :

  1. No witajcie !
    Mam nadzieje, że ten blog nie poprzestanie swojej działalności po dwóch trzech postach i będę mogła znaleśc tu coś do poczytania. Liczę , że niedługo pojawią się tu kolejne posty. Życze weny i przyjemnych wakacji.
    Pozdrawiam Gumycollie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka