środa, 12 sierpnia 2015

Poznajmy się!

   Cześć i czołem wszystkim!
 W prawdziwym świecie mam na imię Mary (nazwiska nie zdradzę ;)), ale  internet to internet, co nie? No to pomyślałam, że przydałaby się jakaś ksywka, albo coś w ten deseń (a zresztą to fajnie wygląda :D) No, ale niestety zważywszy na to, że mam współautorkę bloga wolę pozostać przy *Just Mary*.
  Jeżeli ktoś się jeszcze nie domyślił, to to jest blog recenzujący książki, a więc nie zainteresowanych żegnam z góry!
  Nadmienię, że jestem wierną fanką Percy'ego Jacksona (Demigods, łączmy się!) i stąd ten turkusowy/morski kolor (nie ogarniam kolorów). Od razu mówię, za wygląd bloga odpowiada Jukiia, nie ja! Wszelkie pretensje zgłaszać do niej ;)
  Oczywiście mam także inne ulubione książki oprócz Percy'ego, ale to temat na inną okazję. A teraz pomęczę Was trochę, moją wspaniałą osobą B)
  W czasie kiedy nie czytam (a uwierzcie, robię to bardzo często), lubię słuchać muzyki, oglądać filmy lub grać na gitarze. Mam nadzieję, że znajdę pokrewne dusze ;)
  Szczerze powiedziawszy, nie mam ulubionej tematyki książkowej, chyba najrzadziej czytam dystopie lub jakieś s-f. Takie to pewnie głównie Jukiia będzie opisywać.
  Ymm, niezbyt wiem co jeszcze mogę napisać, w tym poście, więc to by chyba było na tyle.
  Mam nadzieję, że się polubimy, a moje recenzje Was zainteresują :)
  Do zobaczenia następnym razem!
*Just Mary*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka