sobota, 29 sierpnia 2015

My Little Pony Tag :D


Cześć i czołem ludziki!
  Dzisiaj coś nietypowego, bo 1. jest to tag, 2. odpowiadamy na pytania razem, w sensie Jukiia i ja :) Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Zuziu, dodaj coś od siebie ;)

Huh, Hej xD
Tak jak napisała JM, robimy tag, razem ^-^ yay

Nasz pierwszy raz aww xd


1. Twilight Sparkle - Książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.

Jukiia: Myślę, że wystarczy mi Mary :* Ale gdybym przeniosła się do jakiejś powieści i miałabym się z kimś zaprzyjaźnić, chciałabym aby była to America Singer z "Selekcji" (Rywalki itp. pisane przez Kierę Cass)
Just Mary: Ymm... Jeśli by się zastanowić, to myślę, że Nicole - Nyelle (zwał jak zwał) z "Co, Jeśli..."

2. Rarity - Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów.

Jukiia: Oyaa xDD jest wiele takich książek, w większości to chłopak ma wiele adoratorek xD jedyna powieść jaka przychodzi mi na myśl to "After" Anny Todd i Tessa, ponieważ mimo wszystko było ich całkiem sporo, w ciągu czterech części
Just Mary: Hahaha, Bella ze "Zmierzchu". Dobra, może lepszą opcją będzie np. America Singer z "Rywalek".

3. Rainbow Dash - Książka, do której masz największy sentyment.

Jukiia: uuu Największy sentyment mam do "Harrego Pottera", ponieważ to była pierwsza seria, którą przeczytałam ^^
Just Mary: "Ania z Zielonego Wzgórza". Pierwsza książka jaką przeczytałam... :')

4. Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w całej swojej "czytelniczej karierze".

Jukiia: Najzabawniejsza? Sama nie wiem, która jest najzabawniejsza, jednak podam tutaj "Obsydian", ponieważ jest tam wiele śmiesznych dialogów pomiędzy Daemon'em, a Katy C;
Just Mary: Ymm... Jeszcze nie doszłam do książek które są CAŁKOWICIE zabawne. Ale taką najśmieszniejszą jest chyba "Alicja w Krainie Zombi"

5. Apple Jack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.

Jukiia: Bardzo ważne więzi rodzinne? ymm... Postawię na "FaNGIRL". Cath bardzo chciała utrzymać pozytywny kontakt z siostrą oraz wiele razy był moment między nią, a jej ojcem.
Just Mary: Pierwsza część o Percym, czyli "Złodziej Pioruna". W końcu jej głównym wątkiem jest ratowanie mamy ( i przy okazji świata).

6. Fluttershy - Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.

Jukiia: I to jest bardzo trudne. Ponieważ, są książki, które dla mnie są nieznane, a tak na prawdę, prawie każdy je zna xd. Myślę, że postawię na krótką historię Aleksandry Szoć pt. "Dotyk Życia". Może nie jest najlepsza, jednak mnie się bardzo podobała i to była, pierwsza polska powieść jaką przeczytałam z własnej woli ;;;)
Just Mary: "Morze Spokoju" bezsprzecznie. Przy okazji polecam każdemu, kto się napatoczy!


7. Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.

Jukiia: Onie. Takich książek jest mnóstwo ;_; Myślę, że dodam tutaj "Gwiazda Wschodu". Kto czytał, ten wie dlaczego ;D
Just Mary: Cała trylogia "Ostatnia Spowiedź". Biedny Tom... :(
_________________________________________________________________________________

Okay, więc, całkiem podobał mi się ten tag, musimy to kiedyś powtórzyć z Mary ^^
Dzięki i do zobaczenia w kolejnych postach ~Jukiia ^^

No pewnie, że kiedyś powtórzymy :D No to do zobaczyska, ludziska! 
*Just Mary*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka